sobota 11. ledna 2014

Tak jsem zase zpátky......

Konečně jsem zase zpět, a můžu si prohlídnou co všechno jste dělali a co nového na Vašich blogech.
Zároveň Vám Všem přeji krásný nový rok, mnoho krásných nápadů při tvoření.

Já také teprve budu přemýšlet co nového tvořit.
Zatím se pořád potýkám z posunem času, ale už se dostávám do normálu.

Pár foteček ze silvestrovské dovolené na Kubě.


Havana

Capitol

Pláž v Karibském moři - Cayo Largo


Karibské moře - ostrov leguánů

Pláž u hotelu kde jsme byli ubytovaní

Hotel Arenas Blancas

Přeji krásný víkend.................

3 komentáře:

  1. Fiiiiiiiiiiha to muselo byt uzasneeeeeeeeeeeeeeee,teplucko ,sum mora.tak Vitaj spat :) ........aj Tebe Zdenicko,prajem vsetko dobre v Novom roku, vela zdravicka,lasky ...a nech Ti to krasne tvori ......
    este by som uvitala keby som nemusela u teba fungovat ako robot ,ked chcem pridat komentik .....
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá moc dobře, Zdeni. Přes tu krásnu - nechybělo Ti tam šití? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,bylo to moc nádherné, a šití...... ani né, nechybělo mi,už jsem potřebovala od všeho spočnout.
      Zato hned po příjezdu jsem se pustila do projektu, ale nějak se nemůžu do toho vpravit.

      Vymazat