středa 21. srpna 2013

Šití pro Deky z lásky


Znovu jsem se přihlásila ušít deku, tentokrát pro Ondru č.67.
Z hodou okolností je to chlapec z našeho okolí. Jeho maminku znám od mala .


Obrázky už přišly, ale zrovna máme dovolenou tak hned se do toho po dovolené pustím. Nevím co vymyslet, jak to ušít.
Nějak mi to horko vypařilo mozek, je líný a nechce se mu uvažovat. Látky jsem už nakoupila. Ondra si přál želvičky a
světle modrou barvu.



Vybrala jsem s většími puntíky a do toho trošku zelené s puntíky ať není jenom modrá.
Doufám, že se Ondrovi a jeho mamince bude deka líbit. Nakonec jsem to ušila jednoduše aby vynikly obrázky želviček.



Deka je ušitá, ale moc se mi nedařilo, nějak při mě nestála můza.



Ani ty fotky se mi nedařily pořádně vyfotit.

No prostě není pokaždé posvícení.
                                                                 Krásný věčer přeji............

3 komentáře:

  1. Krásná želvičková deka, taková něžná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Deka je nádherná, několikrát jsem ji okukovala na Facebooku. Jen jsem nevěděla ke komu ji přiřadit. Jednoduché jsou nejhezčí. Jana

    OdpovědětVymazat