čtvrtek 5. září 2013

...bylinkování...


Tak jsem začala sklízet a sušit bylinky, ale nastal problém kam je uložit.
Řešením jsou pytlíky a tak jsem se pustila do šití.
Nejdřív vyšít názvy bylinek, to za mě vyšije stroj.
 Pěkně pracuje ......




Tak a teď zas musím pracovat já.
Nastříhat, sešít, obšít, přešít a pak už jen plnit bylinkama.
Voní to tady jako u babky kořenářky.
Bylinky jsem sušila v sušičce a tak proto ta vůně, škoda že Vám nemůžu trošku té vůně poslat.




Zatím jsem stihla ušít tři, ještě chybí dva pytlíky.

                                                                                     Krásný provoněný bylinkový večer.
                           

4 komentáře:

  1. Jé, u vás to musí vonět ... a ještě v tak krásných pytlíčkách....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké sáčky na bylinky - také bych si měla nějaké nasušit:-) Ahoj a hezkou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat