pondělí 10. února 2014

Drobné šití....

Konečně..... po delší odmlce v šití, jsem se zas do toho pustila.
Šila jsem malé taštičky -  organizéry pro dcery do kabelky. Ještě musím ušít pro třetí prostřední dceru, už se pomalinku na tom pracuje, jen se mi pořád něco na ní nelíbí. Musím ji tedy poopravit. Tak zatím dvě, jedna je psaná barvičkou na textil a prošitá kosočtverci, na druhé je vyšitý motýl.









Pro nejmladšího vnoučka jsem šila obal na tablet.
Je tmavě modrý a na něm vyšité letadýlko.
Doufám, že se vnoučkovi bude líbit a budu mít u něj zas jedno plus navíc :)) no prostě babička.....





Obal se šil dost špatně, neboť je malý a hodně hrubý, aby při pádu na zem se tablet moc nepoškodil, to víte děti.

Krásný večer Všem.

3 komentáře:

  1. Ahoj Zdeni, obal na tablet taky zrovna šiju, taky na suchý zip, ale ten tvůj je hezčí, já mám puntík:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, všechny věci šité z láskou jsou pěkné a určitě bude hezký i ten Tvůj. Já ještě musela ho šít s dvojí výztuhou a to byl mazec,zlomila jsem hned tři jehly, už nikdy dvojitě :(( ale vnoučkovi budou 4 a to víš děti moc na věci nedávají pozor a tam to upadne nebo támhle a je zaděláno....

      Vymazat
  2. Zdeni taky šiju dvojitě, vatelín a pevná výztuha. Vatelín sešiju s hlavní látkou a výztuhu s podšívkou a pak teprv zkompletuju. Zatím jsem ve fázi nastříháno:-)))

    OdpovědětVymazat