čtvrtek 20. února 2014

Plné ruce práce

Mezi prací a hlídáním vnuků jsem se moc ke svým činnostem nedostala.  Přeci jen několik drobností a pár fotek.
Nejdřív se raduji, že mi po x letech vykvetly orchidee.

                                         

Dále se mi povedl kvásek a z kvásku  chutný chleba. Chléb se mi nepodařilo vyfotit celý, už byl rozkrojený a ujezený.
Prostě někteří nedočkavci :)




Také malá ukázka rozháčkované deky ze čtverečků. To je zábava k televizi a tak to bude nadlouho.



Jeden polštářek pro dceru. Pokus s natisknutým a nažehleným obrázkem.





A tady dnešní procházka s vnukem v blízkém parku Dubina. Byl tak krásný slunečný den, tak jsme se vypravili hledat geocaching, ale bohužel  jsme nic nenašli, neboť  jedna je ukradená (doma jsme zjistili na internetu), a druhou jsme nenašli. Bez GPS se to nedalo, hledali jsme naslepo. Tak snad příště.
Zato pár foteček. Ten strom je prasklý už několik let, a v jeho prasklině z většího odstupu je vidět jakoby tam stála postava. Blíž už to není vidět, tak snad se mi to trošku povedlo vyfotit. Jak si příroda umí hrát.






A tak si umí hrát lidi. To je nádhera...
Dnes jsme takových rozmanitostí lidstva viděli dost a dost.

Jen doufám, že než se dostaví kalendářní  jaro, tak to všechno zmizí. Park se snaží vylepšit, ale lidi si neumí vážit toho, že může být někde pěkně, a že je potřeba se také přičinit. Pouze tím,  že to co jsme přinesli si také odneseme.
Také to tak cítíte......

Krásný čtvrteční večer.......

5 komentářů:

  1. Zdeni ten natištěný polštářek je parádní! Zábavy k televizi není nikdy dost, mám tedy radši vyšívání, ale zrovna teď taky háčkuju:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, krasne fotecky, chlebik uzasny a rucne prace ??..no jedna krajsia ako druha ..moc pozdravujem ..pekny vecer .
    mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milé slova. Také krásný zbytek noci. Zdenka

      Vymazat
  3. Ahoj, jsem ráda, že se Ti slípky líbily a udělaly radost.
    Jinak já bez háčku z televize nic nemám - okamžitě usínám ... :-)))

    OdpovědětVymazat