sobota 15. března 2014

Velikonoční příprava

Před pár lety, když jsem začínala s patchworkem, jsem také zkoušela patchwork bez jehly a nití. Bohužel to časem šlo v zapomnění a nyní mi tuto práci připomněla Andrejka na svém blogu a FB:  https://www.facebook.com/pages/Bella-Dreams/1438417453060441. Napadlo mě si udělat taky takové vajíčka a zajíčka. Ráda si její blog prohlížím a sbírám inspirace, na které jsem dávno zapomněla, a  které je potřeba zas oprášit. 
Dnes se venku čerti žení a  tak hurá do tvoření. Látky jsem měla ve svém syslišti, takže bylo z čeho tvořit.











A navíc jedna nákupka.



Krásný sobotní večer...

4 komentáře:

  1. Jů, tady se už myslí na velikonoce:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Až se Velikonoce zeptají, tak já budu mlčet, ale Zdenka se bude moct hrdě postavit a říct. vyrobila jsem krásu. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné velikonoční ozdoby. Já jsem se letos pustila do výroby vyšívaného ubrusu s králíčky ale jestli to stihnu dodělat to tedy nevím :D

    OdpovědětVymazat