čtvrtek 10. července 2014

Taška ze starých riflí

Zase jsem trošičku tvořila, staré rifle na to byly jak stvořené.  Taška je větších rozměrů 50 x 41 cm, tak aby se hodila i třeba na pláž.
Přidala jsem látku, která mi zbyla, už ani nevím na co jsem ji použila. Prostě recyklace a vyprázdnění  skříní.
Starých riflí je ještě dost, tak se bude šít něco dalšího.






Přeji krásný den...

6 komentářů:

  1. Bezva recyklace:-)) Já zas dnes došila tašku z džínové košile:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zdeničko, až dnes jsem náhodou objevila že máš i druhý blog, tak tě tu zdravím a ukládám si tě. Taška je mooc hezká. Krásné léto ti přeji. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko také Ti přeji krásné léto a hodně krásných výrobků.

      Vymazat
  3. Zdravím,
    já ráda vyrábím věci tohle vypadá naprosto skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. :o))) já se lekla Hani, že to jsou opravené džíny:o), to by bylo hustý:o)), Kabelka je to perfektní, a určitě se ti do ní hodně vejde. Šikulka:o)

    OdpovědětVymazat