pátek 25. července 2014

Nová dečka...

... do kuchyně. Čerstvě vymalovaná kuchyň , nová skříň, si zaslouží  nové doplňky.  Samozřejmě jiná barva, a proto budu muset šít nové doplňky, poněvadž v tyrkysové barvě nic nemám.
Večer jsem ušila dečku na stůl.  Namalovala jsem příbor a obšila  tyrkysovou bordurou. Teď budu pokračovat až přijdu na to co dál. V těch vedrech mi to moc nemyslí, a v kuchyni není moc prostoru na nějaké doplňky. Je to kuchyň a zároveň můj úkryt pro šití , práci na počítači a jiné tvoření. 


Zde je vidět i kousek mé práce z účtování.Dečku jsem šila mezi účtováním
poněvadž mi z těch papírů už hrabe.



Dečku také zdobí kytička z hrachoru

                                                         Krásný den Vám přeji......

4 komentáře:

  1. Jé Zdeni, ty umíš krásně malovat .... to já i kolečko musím podle skleničky:-))))
    Dečka je jasně že skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeničko , moc krásná dečka a hezké malování. Je fajn že máte kam utéct od účtování a vytvořit něco tak hezkého :).
    Mějte se moc krásně. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni dečka je nádherná. Můžu se zeptat čím maluješ na látku? Zkoušela jsem to štětcem a barvami na textil, ale nedaří se mi docílit tenké kontury, i když mám tenoučký štětec. :-( Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta se moc povedla Zdeni :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat