pondělí 4. srpna 2014

Organizér

Na stránkách u Jitky   http://judith-for-joy.blogspot.cz/  se mi moc zamlouval organizér,(které mimochodem Jitka šije moc hezké).  Poprosila jsem ji o návod, který mi zaslala a za to ji moc děkuji.
Hned jsem se pustila do šití a organizér je na světě.
Jasně dá se vše ušít i bez návodu, ale v těch tropech mi to nějak  nechce uvažovat, asi se mi mozek vypařuje :):) , a proč vymýšlet už vymyšlené.







A takhle to vypadalo venku než jsem došila.







  Na těch fotkách to nevypadá tak hrůzo strašně jak ve skutečnosti.



Přeji krásný pondělní večer....

2 komentáře:

  1. Zdeni je parádní, taky bych nějaký potřebovala:-)))
    Jo a venku dnes u nás stejně, přišla bouřka a já chtěla jít fotit k potoku ... počasí mi plány kazí:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni organizer je fantasticky... si sikulka
    pekny vecer
    Mirka

    OdpovědětVymazat