pondělí 15. července 2013

Narozeninová deka pokračování

Top

Po delší odmlce jsem konečně dodělala top pro budoucí narozeninovou deku. Čas se kvapem krátí  a já deku nemám ještě ušitou a co teprve polštářek, ten jsem ještě ani nezačala. Už zbývá jen poskládat vrstvy na sebe prošít a obšít a bude doděláno. Dobře se to píše, ale hůř udělá, hlavně když Vás tlačí čas a je moc práce, jak v práci tak doma a na zahrádce, pak šití, háčkování a kdoví co ještě.
Já sice pracuji doma, ale povinné práci se pořád vyhýbám a dělám všecko ostatní jen né to co mám.
 Už musím neboť mě tlačí termín pro dokončení  2Q DPH.
Pak nás čeká 14 dní  dovolená, to se zas bude tvořit a cestovat a odpočívat.

Teď malá ukázka topu.


Nejhorší je najít místo kde se můžu s dekou rozložit, poskládat a zarovnat. Samotné šití je fajn, ale toho místa málo. Taky tak bojujete s místem u velkých dek?
Došitou deku příště.                          
                                                                           Krásný týden

1 komentář: