středa 3. července 2013

Cestovatelský batůžek


Zítra brzy ráno odjíždíme na prodloužený víkend za švagrem a švagrovou do Německa. Dnes ráno jsem se vzbudila už v šest a hlavou mi přelít nápad ušít si místo kabelky batůžek, protože se to líp nosí a nebolí mě rameno.
Na hory a turistiku nosím menší batoh, ale chodit po městech se mi s batohem tahat nechce tak proto ten nápad.
Místo abych balila, žehlila a chystala řízky na cestu (pojedeme 10 hod.čistého času takže s přestávkama na kafe a s odpočinkem pro řidiče asi 12 - 13 hod podle provozu)
jsem se pustila do šití, zlomila jsem  dvě jehly a o stresu nemluvě. Ještě mezitím jsme byli vyřizovat pojištění, nějaký nákup, ale vše se stihlo a batůžek spatřil světlo světa a hned se vydá na dalekou cestu.


 Jede s námi ještě manželova maminka, doufám že tak dalekou cestu zvládne, já mám někdy to problém vydržet a to s manželem cestujeme hodně, ale je to její syn a chce ještě vidět jak tam žijí, nikdy za ním v Německu nebyla, tak jí to přání chceme splnit.
Trošku jsem odběhla od batůžku. Podobný návod je v nové švadlence, ale pouze malá taštička. Střih jsem si na kopírce zvětšila na 200% a už se šilo. Něco jsem vynechala jako třeba zip na zadní straně, přidala vnitřní kapsičku a karabinku na klíče. Popruhy jsou jen tak, neobšívala jsem je látkou, ale i tak to je super, úplně to stačí a až bude víc času třeba ušiji ještě lepší víc si sním vyhraji. Dnes není moc času, a už mě volá manžel na pomoc při vyčištění interiéru auta.




Krásný prodloužený víkend

1 komentář: