středa 31. července 2013

Začala dovolená




Konečně vše hotovo a začíná dovolená. Mám plnou hlavu nápadů, takže se těším na tvoření. Už jsem vlastně začala.
Podle nějakého návodu na blogu jsem vyráběla pro ptáčky koupátko neboli taky pitítko. Je tvořené ze starých květináčů a natřené barvou, pěkný solitér do zahrady.





Také jsem dělala nálepky na koření. Malá ukázka mých nálepek. Ještě musím nějaké přidělat.






Kdo by měl zájem napište do e-mailu, ráda na přání
udělám i jiné názvy koření. Až budete tisknout, je dobré si koupit celý arch bez perforace, aby se lépe tisklo a pak vystřihlo. Utrefit se do předem nachystaných štítků je docela problém. Také se dají vytisknout jen na papír a dál zpracovávat, třeba na visačku.

Mám na hlídání vnoučata a tak sedím ve stínu koukám jak se koupou v bazénu  a háčkuji dečku na stůl. Až bude hotová vložím foto.
Mám strach aby mi těch čtrnáct dní vůbec stačilo na to co chci udělat, ještě musíme vymalovat malou vstupní chodbu.
To bude hned, je opravdu malá, ale té práce kolem......

Krásné prázdniny......





3 komentáře:

  1. Jů, ty nálepky jsou supr .... pítko je parádní, bych taky potřebovala nějaké ve výšce, aby se tam kočka nevyškrabala:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To pítko je dobrý nápad. A ta dovolená - jsem doma už od pondělí a zatím jem neudělala nic, hlídám vnoučka (11 měsíců) a s ním se nic udělat nedá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak malé vnouče to je opravdu zápřah na plný úvazek. Dnes taky hlídám předškoláka,tak to už je lepší,ale stejně nic nedělám,je moc dusno.

    OdpovědětVymazat