pátek 11. října 2013

Můj podzim ......

Po delší odmlce ( slavila jsem polokulatiny)  jsem opět zde  a zase tvořím. 
Mám moc ráda podzim, který je prozářen sluncem a všechny stromy hrají barvami jak od malíře. Jsem narozená v září a tak asi proto miluji tu podzimní nádheru. Tahle krása mi dodává energii, které mi s přibývajícími roky pomaličku ubývá. Pohled na tak krásně zbarvenou přírodu mi rozbuší srdce na plné obrátky a ten pocit se nedá ani popsat.
Bohužel tahle krása netrvá dlouho a přijde vláda deště, mlhy a zimy.
      Proto si člověk vytváří radosti ať tu nádheru prodlouží aspoň o kousek a má ji doma i když venku prší.
        Na stránkách u Andrejky je krásný návod na věnec.
Tady:
http://ifollowyourdreams.blogspot.cz/2013/08/navod.html

Tak jsem si to také vyzkoušela a tak se mi to moc líbí, že jsem vytvořila ještě jeden. Nevím teď sama který je hezčí,
ale každý má své kouzlo. Posuďte sami. Nevím který dát na vchodové dveře. Asi jeden den jeden a druhý den druhý hahahaha.                                     
                                      První věneček







                                     Druhý věneček






                           A to je malý vetřelec na terase, přilétl se         
podívat na ty krásné věnce.




Kytice sušených Hortenzií a malé háčkované srdíčko.



Srdíčka jsou podle  Fizule  71
návod tady: http://fizule71.blogspot.cz/search?updated-max=2013-09-07T09:17:00%2B02:00&max-results=5&start=5&by-date=false


    Přeji Vám všem nádherný nadcházející podzimní víkend......

3 komentáře:

  1. wauuuuu tak věneček je nádherný!!!! mám obrovskou radost, že jsem mohla pomoci s návodem a třeba i malinko inspirovat, to je opravdu nádherné dílko, oba jsou moc moc nádherný!
    Krásnou dobrou noc papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ze srdce za Tvoji pochvalu,to moc potěší. Také děkuji za krásný návod, ten trošku veselejší věneček si už odnesla dcera,moc se ji líbí.Ráda navštěvuji Tvůj blog,je tam ještě hodně inspirací,jen času pomálu. Krásný den Zdenka

      Vymazat