pátek 18. října 2013

Srdce

Co to znamená když se řekne srdce?  Srdce je živé i neživé. Bez srdce nejde žít. 
Také může být dárek od srdce,  nebo vytvořené srdce pro radost. Já si jedno takové srdce pro radost udělala.  
Háčkování se mi začalo moc líbit, a tak háčkuji  a háčkuji.  U Fizule 71 je návod na tyhle krásné srdíčka, a tím ji moc děkuji. Už v minulém příspěvku jsem  jedno srdíčko ukázala.
Také jsem se pustila do háčkování krajky se srdci , která bude použita na záclonky do kuchyně, ale to až příště.



Dále jsem od srdce tvořila dárek pro švagrovou k narozeninám. Snad se ji bude líbít.
                                                         Takhle to začalo.



A tady je už hotovo





Tahle mandala je vyšita celá na vyšívacím stroji  a je podle Lenky   http://vysivani.nej-sici-stroje.cz/clanek/mandala-prostirani/46/

                                                                                  Přeji krásný večer

1 komentář: