neděle 27. října 2013

Nostalgie.............

Náš plánovaný výlet přerušilo moje silné nachlazení, třetí den se potýkám s pořádnou chřipkou.
Manžel šel zadělávat výřez v podkroví a tak se musela vyklidit šatna. V tašce se zde ukrývaly pásky po moji mamince, která před dvěma lety zemřela a nemohla jsem to vyhodit. Vzpoměla jsem si, že mám někde na půdě také staré pásky ještě z roků snad 80.  Manžel vyštrachal starý magnetofon, otřepal  30 letý prach a já si pouštěla písně našich mladých let. Vzpomínky byly tak silné, že mne přepadl pláč nad tím, že to vše tak rychle uteklo a život se schyluje jen ke krásným vzpomínkám.








 S manželem v lednu oslavíme 25 výročí sňatku a opravdu náš život byl nádherný a doufám ještě bude. Máme hodně společných plánů co spolu v budoucnu chceme podnikat a prožít.
Věnovali jsme se hodně trampu, kytara, zpěv, sjíždění řek,
 výšlapy na hory a cestování. Vzpomínám na písně které mi manžel hrál na kytaru  a zpíval když jsme se poznali.  Bylo toho hodně, nejde to vše vypsat, to by byl román na pokračování. Teď už moc nehraje a pro mě ............ to už vzala voda. Ukázka starého zpěvníku,který by také kromě písniček mohl vyprávět.







Ty krásné večery už jsou pryč, každý sedí někde v pokoji a dělá si to svoje co se mu líbí a co ho zajímá. 
Tak jsem si prohlížela staré fotky a poslouchala písničky.
Teď už trampují naše děti a jejich děti. I při mé nemoci jsem prožila krásný den, den plných vzpomínek.
K nostalgii  přispěla  ta má nemoc a období dušiček ( bydlíme u hřbitova ) a tak pozoruji procesí lidí co navštěvují hroby svých blízkých a zapalují svíčky. Večer celý hřbitov nádherně svítí , aspoň duše mrtvých najdou svoji cestu aby dlouho nebloudily po světě. Musím jít taky posvítit mým rodičům, blízkým a přátelům, kteří odešli z tohoto světa.




Takhle to tu vypadá vždy o dušičkách.



Takhle to vypadá večer když všechno krásně svítí.




Upekla jsem bábovku  a podívali jsme se na knihy zpracované z fotografií  našich dovolených.
To je další má záliba, tvořit na počítači  alba a DVD z fotografií.
Ale to až někdy příště.
Den v nostalgickém duchu krásně utekl.





Přeji Vám krásný večer a krásný volný den.

4 komentáře:

  1. Krásne fotky Zdenko, nádherne spomienky a veľmi pekne s citom si to opísala :-) Pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínky by měly být krásné a záleží jen na člověku jaké si je udělá ( někdy okolnosti to nedovolí)
      na jednu část života taky radši nevzpomínám.

      Vymazat
  2. Máš pravdu, ták rychle to utíká .... jako by to bylo včera, co jsem děti vedla do školy .... ani jsem se nestačila otočit a vozila jsem kočárek s vnoučetem:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko,je to pravda a aby jsme za chvíly nevozily pravnoučata. Utíká to a nejde to zastavit.

      Vymazat