středa 13. listopadu 2013

Vánoční výměna u Ajky

Před časem Ajka vyhlásila na svém blogu vánoční výměnu.
Já jsem se také přihlásila, zkusit něco nového.
Po vyhlášení mi byla přidělena Vendulka z Pustějova , které mám něco darovat.
Přemýšlela jsem co bych jí tak mohla dát,nemá blog a tak představa tudíž žádná. Něco málo mi o sobě napsala a tak mi nezbylo než dělat to co umím ,, šít"
Ušila jsem polštářek, uháčkovala srdíčko a ještě na přídavek jehelníček. Vendulka psala, že balíček dorazil v pořádku a moc se ji líbí.  Vkládám co mi poslala e-mailem:
v 18 jsem přišla domů,na stole obávka ,tak jsem ji musela hned rozbalit a já ti strašně moooc děkuji za srdíčko,polštářek a jehelníček,vše máš strašně moc hezky udělané ,díky moc ,strašně měto potěšilo ;-)








Jsem spokojená, že jsem mohla někomu udělat radost.

                                                Krásný zbytek dne Vám všem...........

4 komentáře:

  1. Dárečky jsou moc hezké a protože Vendu znám, všechny je uvidím doopravdy a ne jen na fotce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasne darecky jsi vytvorila a urcite velkou radost udelala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dárečky se opravdu moc povedly. Ten polštářek je nádherný - růžičky s proužkem jsou úžasná kombinace. Jana

    OdpovědětVymazat