středa 6. listopadu 2013

Smutek......

Tak toto je zrovna to počasí co nemusím. Na duši je cítit smutek, barevná krása podzimu někam uletěla a začaly vládnout mlhy, déšť a sychravo. Na hrobech pomalinku zhasínají poslední dušičkové světýlka a všechno upadá do pochmurné tmy.
Manžel mi pro potěšení koupil srdce z lásky,ale to svoje mi už dal dávno.


Potěšilo mě to a na oplátku jsem upekla  nějakou tu sladkost, kterou dělávala moje babička vždy když nás honila mlsná  ,, Boží milosti". Je to dobrota až na to smažení.





Zimní večery jsou dlouhé a tak šití babiččiny zahrádky je to pravé na tyhle sezení jen tak u čaje nebo kávy.
Také mi pomáhá vnučka, která byla dlouhodobě v nemocnici a aby se nenudila tak mi začala pomáhat a pak se k ní  přidala i ostatní děvčata, kterým se to zalíbilo. Občas to vypadalo jak v šicí dílně a né v nemocnici.
Aspoň se naučila něco nového a já nemám tolik práce a deka bude dřív hotová. Děvčátka šila květinky a já to kompletuji dohromady. Malá ukázka ( není ještě hotové)






Tímto se pro dnešek loučím.

Krásný zbytek týdne ................

3 komentáře:

  1. No pááni, tolik práce na dece.... ale krásně se rýsuje:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No na té dece si ještě zapracuješ, ale bude krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím,ale to mi nevadí, je to oddychové šití k televizi ať jenom tak nesedím a nečučím.

      Vymazat