úterý 19. listopadu 2013

Všehochuť

Vítám Vás u svého nového příspěvku do blogu. Doufám, že se Vám tu bude líbit .
Minulý týden jsem pokračovala v tvoření, některé resty a něco nového. V první řadě dokončení vánočního věnce, který jsem odložila když odvezli vnuka do nemocnice.
Když byl hotov zapla jsem plotr a vyřezala šablony hvězd od Lenky a začala šít pytlíčky ( třeba na Mikuláše).
Chvíly jsem také háčkovala, (ale přestalo mě to bavit) tak jsem to zkombinovala a ušila kulatý polštářek.

Při nedávném úklidu jsem vyhazovala mikiny, které už nikdo nenosí . Napadlo mě ušít deku neboť mě to bylo líto vyhodit, ale zas jich bylo málo. V sekáči jsem ještě nějaké dokoupila a už se to stříhá a sešívá. Zatím jen kousek na ukázku. Manžel se ptá jestli to bude pro něj, že ještě deku nemá. Tak to bude pro manžela, řek si první a nikdo jiný nemá už nárok.
 Chvilkama jsem se pustila do focení ptáčků, kteří mi lítají k oknu a dívají se jak šiji. Ale při prudším pohybu hned odletěli a tak jen na krmítku. Máme tu párek Brhlíků.
V mém pitítku  pro ptáčky, který jsem dělala v létě se koupou kosi, je to úžasný pohled jak se čachtá. Jen to nešlo zachytit nemohla jsem se  přiblížit ... znáte to ...hned by ufrnknul. Pár sýkorek se tam chodí napít .
Tak pro dnešek už stačí. Něco zas na příště.


 









                                     





Krásný prosluněný den přeji Všem........

3 komentáře:

  1. Ten věnec je moc krásný, fakt se povedl, z nedokončeného háčkování vznikl v šikovných rukách krásný polštář.
    Jsem moc zvědavá na tu deku (asi taky prohrabu skříně, ono se toho nasbírá).
    Málem bych zapomněla na pytlíčky - to je našitá látka nebo natřeno barvou přes šablonu?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásné slova. Na pytlíčkách je to barva na textil přes šablonu. To by se mi moc našívat nechtělo.
    Jo člověk musí recyklovat co se dá,někdy z toho vzniknou krásné věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni koukám že nezahálíš:-)) Deka bude parádní! Taky tu mám tašku triček, ale nějak nejsou lidi:-)))
    Věnec je fakt nádherný! Jo s ptáčkama je problém, vždycky ty potvory frnknou:-)) To já se kolikrát přilepim na barák a po čtvrthodině hraní na sochu si říkám jestli nejsem praštěná v tý zimě:-D :-D Kdyby aspoň přiletěli, ale to ne, počkaj vždycky až zalezu domů:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat