neděle 8. prosince 2013

Druhý adventní víkend


Druhý adventní víkend se pomalounku schyluje ke konci.
Jen něco málo z  mé pracovní činnosti.
Nejdříve jsem pokoušela háčkovat krásné čepičky, které na svůj blog vložila http://fizule71.blogspot.cz/ i s návodem a moc ji tímto děkuji. Čepky se moc líbí a už jsem uháčkovala tři. Bohužel tu první jsem nestihla ani vyfotit a tak aspoň ty zbylé dvě. Práce šla docela rychle a čepky byly raz dva.



Dále jsem pekla vanilkové rohlíčky a zdobila perníčky.







Oba dny byly spíš odpočinkové, takže žádný shon, jen opravdu pohoda a klid.
Užívala jsem si pohádky, které já tak miluji.

                                          Přeji Vám všem krásný a pohodový večer...........

1 komentář:

  1. Jů, teda noblesní čepičky jsi uháčkovala!
    Rohlíčky jsme taky včera pekli, jsem zvědavá kolik toho v tý krabici zůstane, až jí na vánoce otevřu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat