úterý 10. prosince 2013

Vánoční podkafíčka

  Mezi nasyslenými látkami jsem našla s vánočním motivem ve třech barvách, a tak se mohlo začít pracovat na podkafíčkách. Podkafíčka jsou s vyšitými vločkami.






Když vločky tak vločky. Upekla jsem také sušenky z ovesných vloček, byly moc dobré, chutné a zdravé.

Recept:   2 vejce
                 namleté nebo nadrcené ořechy,mandle no prostě dle chuti
                med
                lžíci solamylu
                ovesné vločky ( sypat podle hustoty)
                 cukr jsem nedávala, ale kdo má rád sladší není problém
      Zamíchat, dělat placičky lžičkou na plech s pečícím papírem a dát péct.
                                   Dobrou chuť






                                              Krásný večer.............

5 komentářů:

  1. Podkafíčka jsou krásná, ty placičky možná zkusím - možná, protože vločky moc nemusím, ale vypadá to zajímavě :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Placičky mě moc chutnají,taky se dá pomlít na jemno ty ovesné vločky. Pak je vločky jsou jak mouka
      jemnější.

      Vymazat
  2. Ještě jsem si vzpoměla, že na chuť jsem přidala brusinky. Záleží opravdu na fantazii.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, podkafíčka jsou luxusní a placičky také. Dělala jsem podobné. Přeji příjemnou sváteční neděli. Lenka

    OdpovědětVymazat