sobota 14. prosince 2013

Vánoční výměna u Ajky


V pátek 13 pro mě byl  milým překvapením.
Dostala jsem balíček od Mirky  http://mika971-httpmika-mika971blogspotcom.blogspot.cz/
S velkým napětím jsem rozbalila balíček a netrpělivě vytahovala dárečky. Jsou úžasné, je vidět že byly tvořeny s láskou a srdíčkem. Kočička mi bude dělat každodenní společnost v mém pracovním koutku, voňavé růžičky jako by patřily do mého obýváku,  ladí s mojí barevností pokoje, a pouzderko na brýle jsem hned použila, je úžasné a já mám brýlí  dost na to abych ho využila. Stejně mi jeden obal na jedny brýle  chyběl, neustále jsem brýle přehazovala z obalu do obalu.

Ještě jednou Mirce děkuji za vytvoření tak krásných věcí.

                 Krásný nadcházející víkend a 3 advent..........








3 komentáře:

  1. Krásné dárky jsi dostala:-) hezký sobotní večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé... krásnou kočičku ti Mirka poslala, je úžasná!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdenicko som rada, ze potesilo ...mna to tesi dvojnasobne :) krasny vecer a dakujem ,ze som mohla poznat dalsiu sikulku ... paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Mirka

    OdpovědětVymazat