pátek 20. prosince 2013

Loudavec loudavý.....


Konečně po větších i menších nezdarech pešek taky dorazil zase zpátky ke mně. Teď po zveřejnění u Vave ho mohu taky ukázat, jak putoval a jak se měnil po každém ušití.
Všechny švadlenky se snažily daly do toho své srdce.
Jsem mile překvapená co se z putování peška vyklubalo a co vzniklo. Je to nádhera a teď budu zvažovat co s tím podniknu, ale až po Novém roce, teď už se balím a nemám myšlenky něco vymýšlet, takže foto hotového peška bude až v příštím roce. Teď obrázky jak pešek postupoval. Tak vypadalo moje peškové srdce, které jsem poslala do světa.


srdce peška

 Tady jsou fotky z putování peška a jak se měnil.



2. kolo

3. kolo


4.kolo
5.kolo

6.kolo

  Přeji  krásný den ........:))

3 komentáře:

  1. Zajímavé a moc pěkný výsledek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, konečně jsem objevila tvůj blog. Pešek vyšel moc hezky, i když zrovna tohle moje kolo považuju za nejmíň povedené ze všech pešků :(. Snad to v originále není tak zvněné, jako na fotce. Už jsi přemýšlela nad prošitím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,ano pešek vyšel pěkně a není zvlněný,jen ještě nebyl vyžehlený. Nevím co ještě s peškem podniknu,zvažuji ,že budu ještě pokračovat v šití na přehoz na postel,no nevím, až bude chvilka času na přemýšlení. Zdenka

      Vymazat